مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1395 ساعت 17:402017-02-18سياسي

کسب عنوان نخست استارتاپ های دانشگاه شریف در جشنواره "وب و موبایل ایران"


در نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران، استارتاپ های نواک، ترب و هدهد از خروجی های موفق شتابدهنده شریف توانستند عنوان برتر این دوره از جشنواره را کسب کنند.

- کسب عنوان نخست استارتاپ های دانشگاه شریف در جشنواره "وب و موبایل ایران" در نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران، استارتاپ های نواک، ترب و هدهد از خروجی های موفق شتابدهنده شریف توانستند عنوان برتر این دوره از جشنواره را کسب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برترین وبسایت ها و نرم افزارهای موبایل در شاخه های کسب و کار، خدمات آنلاین، شخصی و شرکتی، اطلاع رسانی و محتوا ونرم افزارها در مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

خاطرنشان می شود، در نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران، در مجموع 3 هزار و 997 وبسایت در جشنواره وب و موبایل ایران شرکت کرده اند که در 77 گروه مختلف دسته بندی شدند.

گروه فروشگاه های آنلاین با 284 شرکت کننده بیشترین سهم را در میان گروه های مختلف داشت و بعد از آن گروه شرکت های خصوصی با 256 و گروه فروشگاه های تخصصی با 247 سایت، بیشترین شرکت کننده را در اختیار داشتند.

همچنین در بخش نرم افزارهای موبایل در مجموع 902 شرکت کننده حضور داشت که در 20 گروه مختلف قرار گرفته اند و گروه نرم افزارهای آموزشی با 130 و گروه کسب و کار با 85 اپلیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب عنوان نخست استارتاپ های دانشگاه شریف در جشنواره "وب و موبایل ایران"

کسب عنوان نخست استارتاپ های دانشگاه شریف در جشنواره "وب و موبایل ایران"